Earnieland

Client Earnieland
Project Product awareness
Market Lifestyle
Challenges Inform, lead generation

How can we help you?

Om het concept van Earnieland op een originele en authentieke manier te gaan promoten, zijn we aan de slag gegaan met influencers. Deze keer niet op het grootste platform Instagram maar namelijk op Tiktok 🕺🏼

Tiktok is tijdens de coronacrisis enorm gestegen in het aantal gebruikers. Het biedt enorm veel kansen om een grote en jonge doelgroep te activeren. Daarboven kan je dankzij het algoritme erg veel gebruikers bereiken, al heb je zelf niet veel volgers.

Tiktok it is 😎

Eens het kanaal beslist is, gaat Influencernetwork op zoek naar de geschikte influencers.

Een gezonde mix tussen micro-en macroinfluencers is voor deze campagne ideaal. Zoals bij elke campagne staan we in voor de selectie, de short- en longlisting, de briefing, contracting, het opvolgen en tot slot de rapportage📈

The lucky ones

Voor deze campagne hebben we 2 zeer geschikte influencers gekozen. Eens de briefing duidelijk was, de contracten opgemaakt en ondertekend waren, zijn we aan de slag kunnen gaan 💪

Create stories, not ads.

Thank you, come again

De campagne werd een succes 💪🏼  Op TikTok zijn beide video's zo'n 22.000 keer bekeken en 1800 keer geliked ❤️ Daarboven zijn het aantal bezoekers op de website van Earnieland ook zeer duidelijk gestegen.